Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Pozycjonowanie



en
Udostępnij Drukuj Pobierz PDF
Osoba kontaktowa
Jolanta Borkowska
jolantabakowska81@gmail.com
Tel: 570 555 511
http://topranking.com.pl/pozycjonowanie-stron/

Język komunikacji:


Opis przedmiotu zamówienia

Pozycjonowanie stron internetowych – czynności on site i off site



Pozycjonowanie witryn WWW jest złożonym podejmowaniem starań, których najbardziej wyczekiwanym głównym rezultatem jest uzyskanie widoczności danej witryny w Internecie. Celem jest zatem jak najwyższa pozycja wyświetlenia danej strony przez Google, szczególnie w dziesięciu organicznych, czyli darmowych, wyników wyszukiwarki na daną frazę kluczową. Mając na uwadze różne względy na rezultat pozycjonowania wpływa sporo składników zaczynając od algorytmów Google, po sytuację na rynku. Ze względu na to, aby efekt był odpowiedni i skuteczny, główny wpływ wywierają działania przeprowadzenie bezpośrednio na witrynie internetowej – on site, a także poza nią – off site.



Działania on site



Działania on site bezpośrednio korespondują ze sprawnością strony i z treścią, która jest na niej publikowana. Kroki wykonywane do wypozycjonowania witryny internetowej w tym zakresie należy rozpocząć od wyświetlania strony jej ogólnej struktury oraz kodów. Chcemy, by strona WWW była oceniana przez Google za poprawną i wartościową pod względem treści. By witryna została uznawana za poprawną z punktu widzenia technicznego, najbardziej należy zwrócić uwagę na parę apektów technicznych. Oprócz odpowiedniej struktury i właściwego kodowania należy poprawić czas ładowania się głównej strony oraz poszczególnych podstron. Im szybciej witryna się wczytuje, tym lepiej, co oznacza,  że jeśli zbyt długo należy czekać na załadowanie się witryny, powinno się to w miarę szybko zmienić. Algorytmy Google sporo uwagi skupiają na wygodzie użytkownika, tak więc ważne jest dostosowanie strony WWW do mobilnej wesji. Spora część użytkowników więcej używa mobilnych urządzeń, z tego względu stworzenie oraz dopasowanie witryny internetowej do różnych urządzeń, aby przedstawiały treść właściwie, ma wielkie znaczenie dla skuteczności pozycjonowanie i działań on site. Dodatkowo warto zainstalować certyfikat SSL. Ten certyfikat zapewnia poufność transmisji danych, co sprawia, że jest niezwykle ważny np. dla internetowych sklepów.



Działania on site związane z treścią



Obok działań powiązanych z działaniem witryny , z uwagi na pozycjonowanie trzeba skupić się także na samej treści i strukturze publikowanych wpisów czy podstron. Szczególnie ważna jest struktura ich adresu url, w jakim powinny znajdować się kluczowe słowa, a także odpowiednia indeksacja całej zawartości serwisu. Dlatego powinno się dodawać linki wewnętrzne. Linki prowadzące nas między stronami w obszarze jednej witryny internetowej są niezwykle ważne dla struktury. Biorąc pod uwagę same wpisy oprócz adresu url zgodnego z tematem wpisu potrzebne jest też zachowanie poprawnie nagłówków H1-H6 oraz przystosowane do wygodnego czytania rozmieszczenie treści. Akapity najlepiej aby były podzielone, aby śledzenie ich było łatwe dla użytkownika. Każda podstrona i wpis powinny być zaopatrzone w meta opisy: tagi title oraz meta description. Z kolei obrazy trzeba uzupełnić o tytuł oraz tekst alternatywny (alt tekst), opisujący obraz w sytuacji, gdy witryna internetowa nie dała rady pokazać go graficznie. Wszystkie grafiki albo pliki umieszczone na witrynie warto optymalizować ze względu na pozycjonowanie.



Skupiając się na samej treści, musi ona być przemyślana. Niedopuszczalne jest powielanie treści, więc należy od razu znajdować i przeciwdziałać występowaniu takiej możliwości, by nie zaszkodzić pozycjonowaniu strony. Dla Google treść ma ogromne znaczenie, więc im bardziej wartościowa treść znajdzie się na stronie internetowej, tym sama strona będzie uznana za wartościową. W tym celu lepiej sprawdzać działania on site i off site innych specjalistów w swojej branży, wynajdywać koncepcje na treść, jaka będzie często poszukiwana przez potencjalnych klientów i podjąć głębokie rozeznanie wobec najlepszych i najbardziej przypasowanych słów kluczowych. W takim celu, by treść okazała się wartościowa dla użytkownika oraz była sprawdzonym źródłem wiedzy, szczególnie jeżeli publikujemy w tematach powiązanych z naszą branżą i usługami. Ważne jest też to, aby nowa treść pojawiała się na witrynie WWW cyklicznie. Takie działania on site wywierają pozytywny wpływ na pozycjonowanie.



Działania off site



Działania off site zawierają te działania, jakie podejmujemy poza stroną, aby umocnić jej wartość oraz skuteczność pozycjonowania. Bazą tego jest rozbudowany link building, czyli kreowanie jak najbardziej naturalnego profilu linków pochodzących ze stron o wysokiej jakości, które odsyłają do strony WWW. Wartościowa sieć linków ma znaczenie, ponieważ Google uznaje za wartościowe te portale, serwisy i strony, jakie są znane. W tym przypadku trzeba jednak bardzo zwracać uwagę na wartość stron WWW, na których pojawi się link do własnej witryny. Portale o niskiej wartości nie są uznawane za dobre źródło linku dlatego mogą raczej zaszkodzić pozycjonowaniu, niż je je wspomóc. Daleki zasięg strony wspomoże wiarygodność witryny tylko w sytuacji, jeśli będzie pochodził z dobrych źródeł. Posiada to również dodatkową korzyść. Wstawione w różnych miejscach linki zwiększają szansę na to, że potencjalny klient dotrze do strony.



Drugim fragmentem działań off site jest stałe sprawdzanie tego co dzieje w sieci. Analityka bazuje nie tylko na sprawdzaniu skuteczności działań on site oraz off site dla pozycjonowania. Oprócz tego istotne jest ciągłe wynajdywanie najlepszych słów kluczowych, koncepcji na wpisy blogowe, a także ocenianie działań konkurencji.




Informacje uzupełniające

Pozycjonowanie stron internetowych – on site i off site



Pozycjonowanie stron WWW jest wielowarstwowym procesem działań, których najmocniej wyczekiwanym głównym efektem jest osiągnięcie jak największej widoczności danej witryny w w sieci. Zamysłem jest więc jak najlepsza pozycja wyświetlenia danej strony przez Google, szczególnie w dziesięciu organicznych, to jest nieodpłatnych, wyników wyszukiwania pod wyszukaną frazę kluczową. biorąc pod uwagę wiele względów na rezultat pozycjonowania ma wpływ sporo czynników rozpoczynając od pracy algorytmów Google, po warunki panujące na rynku. Dlatego też, aby rezultat był odpowiedni oraz owocny, główny wpływ mają działania podejmowane na witrynie internetowej – on site i poza nią – off site.



Działania on site



Działania on site bezpośrednio korespondują ze sprawnością strony i z treścią, jaka została tam umieszczona. Starania podejmowane do wypozycjonowania witryny WWW w tym zakresie należy rozpocząć od samego wyświetlania strony jej kodów i ogólnej struktury. Chcemy, by strona była uznawana przez Google za poprawną oraz wartościową ze względu na treść. By strona została uznawana za poprawną z punktu widzenia technicznego, głównie powinno się sprawdzić kilka apektów technicznych. Obok odpowiedniej struktury i odpowiedniego kodowania powinno się zwrócić uwagę na czas wyświetlania się strony głównej i każdej z podstron. Im prędzej strona WWW się wczytuje, tym lepiej, czyli jeżeli zbyt dużo czasu trzeba czekać na wyświetlenie się strony, najlepiej to jak najszybciej zmienić. Algorytmy Google dużą uwagę skupiają na komforcie użytkownika, dlatego ze względu na nich istotne jest dopasowanie strony internetowej do mobilnej wesji. Wielu użytkowników więcej korzysta z mobilnych urządzeń, tak więc stworzenie oraz dopasowanie witryny do różnych urządzeń, by pokazywały treść poprawnie, ma ogromne znaczenie dla skuteczności działań on site oraz pozycjonowania. Dodatkowo warto załączyć certyfikat SSL. Taki certyfikat jest standardem, który zapewnia bezpieczeństwo danych, więc jest niezwykle ważny np. dla internetowych sklepów.



Działania on site połączone z treścią



Obok działań związanych z wyświetlaniem witryny , z uwagi na pozycjonowanie trzeba skupić się też na treści czy organizacji dodawanych podstron i wpisów. Szczególnie istotna jest struktura adresu url, gdzie powinny pojawić się słowa kluczowe, a także właściwa indeksacja całej zawartości serwisu. Z uwagi na to trzeba dodawać linki wewnętrzne. Linki przenoszące nas między stronami w zakresie jednej witryny www są bardzo istotne dla struktury. Jeśli chodzi o wpisy oprócz adresu url korespondującego z tematem wpisu niezbędne jest też włączanie właściwie nagłówków H1-H6 oraz przyjazne dla użytkownika rozłożenie treści. Akapity powinny być podzielone, żeby przeglądanie ich nie było męczące dla użytkownika. Każda podstrona i wpis powinny być zaopatrzone w meta opisy: meta description oraz tagi title. Natomiast obrazy należy zaopatrzyć w tytuł i alternatywny tekst (alt tekst), nazywający obraz w sytuacji, gdyby strona WWW nie mogła wyświetlić go graficznie. Wszelkie obrazy i pliki wstawiane na stronie warto optymalizować z uwagi na pozycjonowanie.



Skupiając się na samej treści, musi ona być przemyślana. Niedopuszczalne jest duplikowanie treści, z tego względu trzeba zawczasu znajdować oraz przeciwdziałać pojawianiu się takiej możliwości, żeby nie zaszkodzić pozycjonowaniu strony. Dla algorytmów Google treść ma główne znaczenie, co oznacza, że im bardziej wartościowa treść znajdzie się na stronie WWW, tym sama witryna będzie oceniona jako wartościowa. W tym celu warto oceniać działania on site i off site innych osób w danej branży, znajdować pomysły na treść, która będzie chętnie wyszukiwana przez użytkowników i podjąć głębokie rozeznanie dla najlepszych i najbliżej przypasowanych słów kluczowych. W takim celu, aby treść stała się ciekawa dla użytkownika i była przydatnym źródłem wiedzy, szczególnie jeżeli publikujemy w tematach związanych z naszą branżą i usługami. Istotne jest także to, żeby nowa treść była wstawiana na stronie cyklicznie. Tego typu działania on site mają pozytywny wpływ na pozycjonowanie.



Działania off site



Działania off site zawierają te działania, które wykonujemy poza stroną, by wzmocnić jej wartość i efektywność pozycjonowania. Podstawą tego jest sprawny link building, tj. budowanie naturalnego profilu linków pochodzących ze stron o wysokiej jakości, które odsyłają do strony WWW. Wartościowa sieć linków jest istotna, ponieważ Google uznaje za wartościowe te serwisy, portale oraz witryny, jakie są znane. W takiej sytuacji należy jednak mocno patrzeć na jakość stron WWW, na jakich znajdzie się link do własnej witryny. Strony o małej wartości nie są uznawane za najlepsze źródło linku dlatego mogą raczej zaszkodzić pozycjonowaniu, niż je je wspomóc. Wysoki zasięg witryny wspomoże wiarygodność witryny tylko wtedy, gdy będzie pochodził z dobrych źródeł. Posiada to też inną zaletę. Rozmieszczone w różnych miejscach linki podwajają szansę na to, że użytkownik znajdzie naszą stronę.



Równie ważnym elementem działań off site jest ciągłe monitorowanie tego co zachodzi w sieci. Analityka bazuje nie tylko na obserwowaniu skuteczności działań on site albo off site dla pozycjonowania. Poza tym istotne jest bezustanne wynajdywanie najlepszych słów kluczowych, inspiracji na wpisy blogowe, a także sprawdzanie działań konkurencji.




CPV


  • Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
  • Usługi w zakresie nieruchomości
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
  • Usługi administracji publicznej, obrony i zabezpieczenia socjalnego
  • Usługi przemysłu naftowego oraz gazowniczego
  • Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
  • Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
  • Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
  • Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste
Typ oferty
Sprzedaż
Kraj
Polska
Termin składania ofert
12.04.2022
Ważna od
14.10.2021
Branże
Muzyka, Film, Usługi finansowe, Fotografia, Rzemiosło artystyczne, Wzornictwo i projektowanie mody, Produkcja metalowych wyrobów gotowych, Handel, Wydawnictwa, Przemysł obronny i zbrojeniowy, Pestycydy, Pozostałe branże, Farmacja i biotechnologia, Transport i logistyka, Pozostałe pojazdy samochodowe, Drzwi i okna, Produkcja pozostałych maszyn, Narzędzia mechaniczne, Autobusy, Pojazdy szynowe, Części i akcesoria samochodowe, Statki i łodzie, Instrumenty muzyczne, Przemysł lotniczy i kosmiczny, Pozostały sprzęt transportowy, Meble, Wyposażenie wnętrz, Samochody osobowe, Oświetlenie, Broń i amunicja, Pozostałe wyroby chemiczne, Maszyny dla przetwórstwa spożywczego, Aparatura pomiarowa i zegarki, Maszyny dla górnictwa i budownictwa, Maszyny dla przemysłu odzieżowego, Maszyny dla przemysłu papierniczego, Biotechnologia, Instrumenty optyczne i sprzęt fotograficzny, Pozostały sprzęt elektryczny, Maszyny ogólnego przeznaczenia, Przemysł petrochemiczny, Wojskowe pojazdy bojowe, Komputery, Maszyny dla metalurgii, Elektronika użytkowa, Poligraficzne, Wyroby chemiczne w formach podstawowych, Produkcja i przetwórstwo metali, Farby i lakiery, Produkcja metali nieżelaznych, Ochrona środowiska, Sprzęt medyczny/rehabilitacyjny, Energia i surowce odnawialne, Pozostałe wyroby elektroniczne i optyczne, Przemysł jubilerski, Produkcja mebli, Turystyka, sport i rekreacja, AGD, Maszyny dla rolnictwa i leśnictwa, Doradztwo/consulting/edukacja, Produkcja środków transportu, Budownictwo i architektura, Kosmetyki, Maszyny i urządzenia, Wyroby z gumy i tworzyw sztucznych, Przemysł farmaceutyczny, Produkcja metali żelaznych, Sektor kreatywny, Sprzęt sportowy, Gry i zabawki, Przemysł chemiczny i kosmetyczny, Pozostałe wyroby, Zdrowie i medycyna, Organizacja targów i wydarzeń, Architektura, Media i reklama, Budownictwo, IT/ICT,
Możliwy wolumen produkcji
30000
Minimalna wartość zamówienia
1200.00
Waluta
PLN
Nabywcy poza granicami kraju
NIE

Inne oferty i przetargi

Kontener morski 20


Działamy na rynku od 2000 roku, co pozwoliło nam na zdobycie doświadczenia oraz zaufania klientów. Jesteśmy liderami w naszej branży. Sprzedajemy i wynajmujemy kontenery morskie o różnej wielkości i pojemności, odnawiamy je i modyfikujemy. Dopasowujemy pojemniki pod potrzeby klienta, a gotowy pro...

branże: Zdrowie i medycyna,Doradztwo/consulting/edukacja,Handel,IT/ICT,Leśnictwo i pozyskiwanie drewna,Warzywa i owoce,Zboża,Rolnictwo i leśnictwo
data: 08.12.2021 - 06.06.2022  

Ubezpieczenia komunikacyjne


W ramach oferowanych usług świadczymy różnego rodzaju ubezpieczenia, z których bardzo często wybierane przez klientów są ubezpieczenia komunikacyjne. Wybierz ofertę najlepszego ubezpieczyciela z pomocą specjalistów takich jak my. Dzięki nam zaoszczędzić możesz od kilkuset złotych do nawet kilku t...

branże: Doradztwo/consulting/edukacja
data: 08.12.2021 - 06.06.2022  

Zobacz więcej ofert